POŠKOZENÉ ZBOŽÍ – REKLAMACE
Produkty se snažíme balit maximálně bezpečně do více vrstvého kartonu. Reklamovatelnost vlivem poškození se u nás aktuálně pohybuje okolo 0,02%. Přesto v případě, že by dorazil produkt jakýmkoli způsobem poškozen, prosím nahlašte tuto skutečnost neprodleně na email: info@portreto.cz Produkt Vám samozřejmě zašleme zdarma nový, pouze musíme provést reklamaci u přepravce, na kterou budeme potřebovat vaši součinnost v podobě fotografií poškozeného obalu a poškozeného produktu.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ – ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY ZA STRANY KUPUJÍCÍHO
Kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 a odst. 2 občanského zákoníku má právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba převezeme zboží od dopravce.
Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze odstoupit od kupní smlouvy pri dodávce:
zboží vyrobeného podle požadavků kupujícího nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám. viz plné znění v obchodních podmínkách.
Pokud tedy zakoupíte portrét, podle vlastní zaslané fotografie vytištěný ve zvolené formě, nelze u tohoto produktu právo na odstoupení od kupní smlouvy uplatnit.
Před tiskem proto vždy posíláme náhled ke schválení, na kterém je možné provést základní úpravy jako změnit barvu vlasů, očí či oblečení, doplnit drobný chybějící objekt jako náušnici či znaménko krásy apod. Ostatní věci jako styl oblečení, pozice těla apod je třeba definovat do poznámky při vytvoření objednávky proto toho prosím využijte. Stejně tak u každého produktu je zobrazeno několik předchozích prací kreslíře, aby si zákazník mohl udělat představu o tom, jak bude výsledný obraz vypadat. Pokud máte se stylem obrazu jakékoliv nejasnosti, prosím, kontaktujte nás s dotazem předem a pokusíme se vám vyjít vstříc, pokud to bude v našich možnostech.
Důležité: Objednávku nelze stornovat od momentu, kdy je poprvé přepnuta do stavu Vytváření náhledu (potvrzení dorazí do emailu nebo jej najdete ve svém účtu po přihlášení Účet => Objednávky). V tento moment totiž začíná kreslíř na portrétu pracovat.
Za kvalitou naší práce a zkušenostmi kreslířů si opravdu stojíme. Pokud by byl zákazník po zaslání náhledu a i jeho následné korekci zásadním způsobem s výsledkem kreslíře nespokojen, je možné objednávku zrušit. Většina produktů v naší nabídce je uměleckého charakteru a každý si proto může výsledek vizualizovat jinak. Uvádějte proto co nejvíce informací do poznámky u produktu, aby výsledek splňoval do maximální míry vaše očekávání.
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY ZE STRANY PRODEJCE
Pokud nebudeme moci z jakéhokoli důvodu vaši objednávku zpracovat, vyhrazujeme si právo odstoupit od kupní smlouvy. Platba vám bude neprodleně vrácena na bankovní účet nebo kartu (pokud byla platba provedena online). Může k tomu dojít například v případě, že kreslíř je extrémně pracovně vytížen a nedokázal by portrét zpracovat ve stanoveném limitu.
Rovněž může nastat situace, že nebudeme moci zakázku zpracovat Expresně, v případě že si zákazník zvolil službu „expresního vyřízení“. V takovém případě bude nabídnuto storno objednávky nebo odebrání služby „expresního vyřízení“ z objednávky. V případě odebrání služby expresního vyřízení z objednávky bude zpracovnání portrétu ve standardní době a na účet zákazníka vrátíme přeplatek za nevyužitou službu.